​ خريد سوفوس ​ خريد سوفوس

شرکت سورنا

​ خريد سوفوس

بطور كلي شركت Sophos يك شركت فعال در زمنيه توليد راهكارهاي نرم افزاري و سخت افزاري در حوزه امنيت ميباشد و سير وسيعي از تجهيزات را در زمينه هاي رمزنگاري، امنيت ايميل، امنيت شبكه و موبايل ارائه داده است. اين شركت در سال 1985 تاسيس گرديد و حيطه اصلي فعاليت اين شركت در حوزه Unified Threat Management (UTM) ميباشد. در حال حاضر فايروال Sophos محبوب ترين محصول اين كمپاني ميباشد.

تجهيزات سوفوس را مي توان به صورت سخت افزاري، نرم افزاري و يا مجازي تهيه و مورد استفاده قرار داد كه در ادامه به بررسي كامل انواع محصولات سوفوس خواهيم پرداخت.

فايروال سوفوس
سري فايروالSophos XGS  با بهره گيري از معماري Xstream  و تمامي تكنولوژي و فناوري هاي مورد نياز، به مقابله با تهديدات جديد از جمله باج‌ افزارها ميپردازد. الگوهاي Sophos IPS با بروزرساني مداوم و در كوتاه ترين زمانميتواند  جديدترين آسيب‌ پذيري‌ ها را تشخيص دهد. همچنين اين فايروال ها با پشتيباني از شبكه و معماري SD-WAN انعصاف پذيري در مسيريابي ترافيك را در لبه شبكه سازمان ها فراهم ميگردانند.از ديگر قابليت هاي اين فايروال ها ميتوان به پالايش ترافيك شبكه در لايه 7 و ارائه قابليت هاي Sandboxing اشاره نمود. در شكل زير تمامي مدل هاي اين فايروال مشاهده ميباشد:

مشتريان ميتوانند براي اطلاع از نحوه سفارش گذاري و تهيه انواع لايسنس با كارشناسان بازرگاني شركت سورنا ارتباط برقرار كنند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/6/13 ساعت: ۰۹ توسط:sorena-c18 :